Les colònies de 2n a Banyoles

Els dies 26 i 27 de maig els alumnes de segon vam anar de colònies a la casa El Vilà de Banyoles. Ens ho vam passar molt bé!

Vam poder gaudir d’una casa amb molt d’espai a l’exterior per poder jugar i fer les diferents activitats. Hi havia moltes pistes de bàsquet, un camp de futbol, porxos per estar sota l’ombra, una font, molts espais amb gespa… vam poder saltar i córrer tot el que vam voler. 

El primer dia vam fer un taller sobre les goges. En Rina, en Violeta i l’Aura ens van explicar la llegenda sobre aquestes fades d’aigua i després van poder crear la nostra pròpia màscara de fada. Més tard vam fer molts de jocs a l’aire lliure…i ens van ruixar amb aigua!

Per acabar el dia vam fer un joc de nit per ajudar a un monstre vegetarià, amb llanternes i tot! Vam ballar una estona I vam anar a dormir a unes lliteres molt xules amb els nostres amics i amigues.

El segon dia vam anar d’excursió a visitar el bosc de Les Estunes, que és on viuen les goges! I vam passar entre les roques de travertí …va ser molt emocionant i vam ser molt valents i valentes!

Finalment vam tornar cap a la casa amb el Tren Pinxo de Banyoles! Només hi havia una condició: saludar a tothom que passava pels carrers i ells també ens saludaven. Va ser molt divertit. 

Van ser dos dies fantàstics!

Aquí podeu veure les fotografies de les colònies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut