L’alumnat de 5è ha tingut l’oportunitat d’estrenar el nou material de ràdio de l’escola, una experiència molt especial que ens ha permès endinsar-nos en el món dels pòdcasts.
Al llarg de diverses setmanes hem treballat amb il·lusió en aquest projecte. Primer vam descobrir què és un pòdcast i quines són les seves característiques, després vam conèixer els materials i les eines necessàries per gravar-lo, i finalment ens hem posat mans a l’obra per crear els nostres propis programes en grup.
Ha estat un procés d’aprenentatge molt enriquidor, en què hem desenvolupat la creativitat, l’expressió oral i el treball en equip.
Ara ja podem compartir amb vosaltres el resultat final! Us deixem algunes imatges del procés de gravació i un petit tastet dels nostres pòdcasts.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Estigueu atents, perquè ben aviat en publicarem més!






