Sortida “Golf a les Escoles” Cicle Mitjà

El passat dijous, dia 27 d’abril del 2023, les i els alumnes de cicle mitjà van gaudir d’una sortida al Camp de Golf Costa Daurada del Catllar. Es tracta d’una sortida subvencionada per la Federació Catalana de Golf emmarcada dins del programa “Golf a les Escoles”. L’objectiu d’aquest programa és la promoció i la iniciació de l’esport entre els més joves. A més, aconsegueix que cada curs acadèmic més de 8.000 nens i nenes de tot Catalunya, tinguin el seu primer contacte amb l’esport del golf i els beneficis que comporta la seva pràctica, tant a nivell físic com a psíquic, i sense sortir del seu propi centre escolar. Gràcies al “Programa Golf a les Escoles” i “Golf Adaptat a les Escoles” i als gairebé 30 clubs i camps catalans que col·laboraren activament; més de 80 centres escolars catalans, han introduït l’esport del golf com a matèria de l’assignatura d’Educació Física o com a eina d’inclusió i rehabilitació.
Els i les alumnes van gaudir d’una classe personalitzada amb dos monitors, el Ruben i la Mila, a més d’una hora de joc lliure en un recinte especialitzat del mateix camp de golf.