Activitats de l’AFA del curs 2025/2026

El passat divendres 19 de juny vam acabar el curs amb una gran “Revetlla de fi de curs” de la mà del mestre pirotècnic Fulgenci Patapam. I amb la crema de Sant Joan és el moment de fer un repàs al curs que tot just hem acabat:

•⁠ ⁠L’AFA comença el curs oferint un ampli ventall d’activitats extraescolars: Mou-mou, i manualiats al migdia. Tambè hem recuperat l’anglès. Rugbi i volei s’han afegits als ja tradicionals judo, dansa, bàsquet, futbol i patinatge.

•⁠ ⁠Hem estat també treballant colze amb colze amb l’empresa que porta el menjador per millorar el servei.

•⁠ ⁠I en la primera celebració del curs escolar, la Castanyada, l’AFA va ajudar a l’escola a aconseguir la castanyera i va col·laborar en el repartiment de castanyes.

•⁠ ⁠Per escalfar els motors de cara Nadal, vam organitzar la decoració del vestíbul de l’escola amb dibuixos dels socis de l’AFA. Vam portar els patges i vam omplir la panxa del tió.

•⁠ ⁠Enguany també hem obert la biblioteca a les famílies, la tarda de dilluns. Tots junts hem gaudit d’estones de lectura, jornades temàtiques i moltes històries.

•⁠ ⁠El segon trimestre va estar marcat pel Carnaval en què vam col·laborar amb l’escola aportant l’animació.

•⁠ ⁠Des de l’AFA creiem en l’escola pública i recolzem al col·lectiu docent en les seves reivindicacions. Per això, hem estampat i posat a la venda samarretes en defensa de l’escola pública amb el logotip de l’afa i l’escola.

•⁠ ⁠I per refredar una mica l’ambient, i ajudar a suportar la calor de les aules que a finals de maig comença a ser insofrible, l’AFA i l’escola han instal·lat conjuntament ventiladors.

•⁠ ⁠I parlant de calor, a hores d’ara l’AFA també està buscant solucions per mirar d’aconseguir zones d’ombra al pati a través de tendals. Aquest any, a més, l’AFA també ha pagat, conjuntament amb l’escola, el material i vernís per a posar a punt el castell de jocs del pati de primària.

•⁠ ⁠L’AFA també ha organitzat enguany la Nit a l’escola, on els infants participants poden gaudir d’una experiència que perdurarà en el record: dormir a l’escola!

•⁠ ⁠Una de les línies d’actuació de l’escola, i de l’AFA, és crear vincles amb l’entorn més proper. Així l’AFA treballa conjuntament amb l’associació de veïns del carrer Maria Cristina que aporten els gegants a la Fira TecnoArt, va treballar amb un veí que va ser l’encarregat de posar a punt el castell de jocs o va envair amistosament el terrat dels veïns per poder llençar els castells de foc que van posar punt i final al la festa de final de curs.

•⁠ ⁠Enguany, hem tornat a organitzar les jornades lúdicoesportives de la mà de DOJO Tarraco per ajudar a la conciliació familiar durant les setmanes de la jornada intensiva.

•⁠ ⁠I la revetlla de fi de curs en que vàrem conèixer els orígens de la Flama del Canigó🔥, que vam traslladar fins l’escola. Allà vam fer un castell de focs amb ampolles, encesa de la foguera, coca amb xocolata, sopar de carmanyola, concert i un espectacle pirotècnic.

•⁠ ⁠També hem començat a treballar amb les extraescolars de cara al curs que ve, en què en repetirem la majoria i incorporarem alguna novetat.

Des de l’AFA estem satisfets amb la feina feta però hi ha encara, molt marge de millora, així que aprofiteu les vacances per descansar, que a la tornada haurem de posar-nos-hi tots per a que les coses tornin a rutllar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut