Mega Batucada

Aquest dia ha estat molt especial ja que  les nenes i els nens de 6è  hem anat a l’anella verda mediterrània a tocar instruments de percussió. També han vingut els nens que toquen batucada en extraescolar. 

Ens ho hem passat molt bé ja que hem pogut tocar, juntament amb altres escoles i instituts. Hem estat concentrats per no perdre  la pulsació ni el ritme, finalment hem ajuntat cada part i ho ha quedat genial!.

Aquest projecte de Música i Ciutat ha estat organitzada per l’Escola Municipal de Música de Tarragona i l’ Imet. L’entorn ha estat magnífic l’experiència molt gratificant!. La música uneix, emociona i educa amb tots els sentits. 

Moltes gràcies a tots els mestres de música i en especial a l’Escola Municipal de Música de Tarragona per organitzar i liderar aquest esdeveniment musical de ciutat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut