Educació física sobre rodes. Amb overboards!!!!

Com a sessió final de la unitat d’educació sobre rodes i gràcies a la feina col·laborativa de tots els alumnes de cicle mitjà, que han redactat una sol·licitud formal, i sense faltes, per demanar que en aquesta última sessió poguéssin fer acte de presència els overboards!!! L’esforç de fer les coses bé sempre dóna bons resultats, així que els alumnes han pogut gaudir d’una sessió diferent d’educació física.

Ens ho hem passat genial aprenent, qui no en sabia, a patinar amb aquests estris i, qui en sabia, feia una mica de mestre. Tots hi hem après un niu amb aquesta activitat.