Let’s go back to the theatre!

El passat dilluns 12 d’abril, els alumnes d’Educació Primària van anar a La Fàbrica a veure una obra de teatre en anglès. A primera hora del matí s’hi van acostar els alumnes de 1r a 3r i van gaudir de l’obra Three Little Pigs. En un segon torn, hi van anar els alumnes de 4t a 6è i van veure l’obra Robin Hood.

Enguany els alumnes no han pogut pujar a l’escenari i formar part de la representació, tal i com ho havien fet fins ara, a causa de les mesures per la Covid-19. Tanmateix, els actors els han animat a participar durant l’obra de teatre, tot cantant les cançons, que prèviament s’havien treballat a l’aula. A més a més, en finalitzar l’espectacle, els alumnes han hagut de respondre a algunes preguntes fetes pels actors sobre la representació i, a la vegada, ells han tingut l’oportunitat de fer una sèrie de preguntes als actors, continuant posant en pràctica la seva competència oral en llengua anglesa.