13è Concurs de punts de llibre

Enguany, s’ha dut a terme el 13è concurs de punts de llibre de la Biblioteca Municipal de Sta. Eulàlia de Ronçana. La temàtica ha estat “Els pirates”, per commemorar el centenari de la mort d’Àngel Guimerà  (1845- 1924). Amb aquesta temàtica s’ha fet un homenatge… Llegeix més»

Doblatge

El passat 21 de febrer, l’alumnat de 5è va fer un taller de doblatge amb en Francesc Fenollosa, expert en doblatge. Va ser molt interessant, i per aquest motiu, vam decidir seguir treballant el doblatge a llengua catalana. Els infants es van organitzar en grups i van preparar el diàleg inventat de diferents escenes de pel·lícules. Van practicar-ho molt fins gravar-ho. Ha estat una experiència molt divertida! Aquí us deixem el recull de l’experiència!

Infants de 5è A

Impremta a l’escola

Tenim un nou projecte entre les nostres mans. Estem molt contentes i il·lusionades de formar-ne part.

Resulta que aquest any la biennal europea Manifesta estarà a Granollers. Per aquest motiu el col·lectiu Massa Salvatge ha creat Batecs d’una premsa menuda. Han fabricat una premsa Freinet. Una impremta pensada i dissenyada per a ser utilitzada directament amb els infants.

Algunes docents de l’escola van anar a fer una formació durant el cap de setmana per a poder tenir una base teòrica i pràctica abans de començar a treballar amb els infants.

Si voleu tenir més informació la trobareu clicant a l’enllaç següent.

V Xocolatada Solidària

Un any més us volem agrair la vostra confiança i sobretot la vostra col·laboració. Hem tornat a fer rècord de recaptació, enguany han estat 2097.4€. S’han venut 223 tiquets de xocolata que fan un total de 43 litres de llet i 9 de xocolata. Aquests diners aniran destinats a l’Hospital de Sant Joan de Déu per ajudar en la investigació del càncer infantil.

Presentació producte final – ABP – 6è primària

El passat dilluns 13 de febrer, l’alumnat de sisè de primària vam presentar el resultat final del nostre projecte treballat a l’aula sobre L’AIGUA.

Vam iniciar-lo sense saber que treballaríem ni quin tema, així que les nostres mestres durant uns dies i per grups de treball cooperatiu, van facilitar-nos tot un seguit de pistes que ens ajudaria a descobrir el tema definitiu, L’AIGUA.

Posteriorment, vam fer recerca d’informació a través d’unes preguntes repte que ens van ajudar a investigar, conèixer, compendre i aplicar una sèrie de mesures per tal de donar-li un valor i importància esencial en la nostra vida diària, així com el benestar del nostre planeta.

Preinscripció

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ PER AL CURS 2022-23
EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

Enllaç web departament: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/detalls/noticia/dates-preinscripcio-2023-2024

OBSERVACIONS:

• En fer la preinscripció, és molt important indicar correctament l’adreça de correu electrònic
    per poder rebre tota la informació del procés.
  • Si obteniu plaça a la nostra escola, cal trucar abans del 20 de juny per concertar dia i hora per
    formalitzar la matrícula en el nostre centre.