L’IES Vall del Tenes ens ha regalat dos arbres

Com ja sabeu, des de l’inici d’aquest curs 2020-21 tenim a les instal·lacions del nostre centre dos cursos del Grau Superior de l’institut de la Vall del Tenes mentre amplien i renoven el seu edifici.

La convivència, tot i estar en pandèmia i seguir fil per randa les instruccions del Departament de Sanitat, ha estat molt bona i tant el professorat de l’IES com els seus alumnes se senten molt còmodes amb nosaltres. És per això, que amb motiu de la celebració de la Setmana Cultural, van decidir fer-nos un regal el dia de Sant Jordi. Van pensar en regalar-nos quelcom que perdurés en el temps i que deixés empremta i, a més, que el seu valor no fos només econòmic. I que millor que… dos arbres per al nostres patis! Efectivament, ens van regalar un roure americà i una morera. El roure s’ha plantat al darrere de les grades de la pista nova i la morera al costat de l’hort. La plantada es va fer el dia de Sant Jordi al matí amb els mestres i els alumnes de l’institut i una representació de nens i nenes de la nostra escola, concretament de 2n de Primària. Va ser un acte molt emotiu i ple de germanor entre grans i petits. De ben segur que els nostres infants i els arbres creixeran molt i quan els nens i nenes arribin a l’institut, la morera i el roure continuaran arrelats a la nostra escola i hauran crescut tant com ells!

Des de l’escola volem agrair a l’institut de la Vall del Tenes aquest detall que han tingut amb nosaltres. Mil gràcies de tot cor!