Aula de ciències i l’hort

L’escola disposa d’una aula de ciències molt ben dotada i un hort escolar que permet treballar les ciències des d’una perspectiva  procedimental i experimental. L’objectiu és potenciar el treball per models científics: un model de matèria, un model d’ésser viu, un model del planeta Terra i de l’Univers i un model per explicar regularitats en els sistemes físics .

La finalitat és educar en relació amb les temàtiques transversals, per tal que els nois i les noies siguin capaços d’actuar de forma autònoma, conscient i responsable. L’ensenyament de les ciències s’orienta en el desenvolupament de la capacitat dels escolars per utilitzar el coneixement científic per identificar preguntes i obtenir conclusions a partir de proves, amb la finalitat de comprendre i ajudar a prendre decisions sobre el món natural i els canvis que l’activitat humana hi produeix .

L’aula de ciències:

i l’hort escolar