Equipament

Bossa i jaquetes

Cal que el material dels alumnes d’Infantil i Primària (bata, jaqueta, bosses, equip d’educació física, carmanyola…) estigui degudament marcat amb el nom. La bata, jaqueta o abric han de portar una beta de 15 cm. per poder-los penjar correctament. És també per aquest motiu, que els alumnes d’Infantil i Cicle inicial han de portar una bossa de roba per l’esmorzar.

Bata

Totes els alumnes de l’escola han de portar una bata per posar-se-la en aquelles activitats que es prevegi la manipulació de material que embruta. S’enduran la bata per rentar quan sigui necessari.

Per tal de facilitar l’autonomia dels alumnes d’Infantil i del Cicle inicial cal que portin roba còmoda i fàcil de posar i treure: xandalls, pantalons amb goma… s’han d’evitar els pantalons amb tirants i els cinturons.

Higiene

Tots els alumnes han de portar una tovallola petita (30×50 cm aprox.) amb una beta marcada amb el nom, per poder penjar al lavabo. També han de portar una capsa gran de mocadors. Els alumnes d’Educació Infantil han de portar un got.

Educació Física

Per a les sessions d’Educació Física i Psicomotricitat cal portar roba i calçat esportiu i còmode: samarreta, xandall, mitjons i calçat esportiu. No es poden portar collarets, penjolls, braçalets perquè són perillosos.
Si per alguna raó algun nen/a no pot fer Educació Física cal que porti el justificant mèdic i/o nota firmada del pare / mare / tutor/a.

Menjador

Tota la informació del menjador la podeu trobar a la web de l’AFA; des de la informació general, al menú, i tot allò que cal dur.

Recordatori: Quan un alumne usuari habitual del menjador no es queda a dinar excepcionalment, a més a més d’avisar al tutor, cal comunicar-ho al menjador trucant per telèfon a l’escola o deixant una nota a la bústia del menjador. Així mateix, també caldrà avisar al mestre i al menjador quan un alumne habitual es reincorpori després d’una absència de dies, bé per malaltia, bé per altres causes.

L’esmorzar

Recomanem que els nens i nenes vinguin esmorzats de casa i que a l’escola portin un petit esmorzar (entrepà petit o peça de fruita) que portaran en una carmanyola o embolcall reutilitzable per tal d’evitar el consum del paper d’alumini. No es poden portar begudes: iogurts líquids, batuts, sucs… i també es recomana no portar bollaria.