Berenar literari

Ahir a la tarda Pandes, Llunes, Bicicletes, Exploradors/es i Dinosaures vam reunir-nos per celebrar el tradicional berenar literari. Aquest curs els nens i nenes de cicle mitjà van recitar el poema de pa amb oli i sucre de Miquel Martí i Pol. Després tots i… Llegeix més»

Sant Jordi

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi, la diada de l’amor i la cultura. A primera hora, a les classes, cada nen i nena ha recomanat un llibre que li ha agradat. Després d’esmorzar els grans han anat a buscar els més petitons i… Llegeix més»

Mes contes a la biblioteca!

Ja tenim aquí els nous contes que l’AFA ens ha regalat per Sant Jordi!!! moltíssimes gràcies a totes les famílies per fer de l’escola un espai tant enriquidor. Segur que de seguida correran per les mans dels petits i grans lectors del Ribatallada!

Ens visita l’Elsa Sabater

Ja fa uns dies que el Ratolí Felip a la biblioteca ens va portar un llibre il·lustrat per l’Elsa Sabater. Hem conegut la seva biografia i la seva trajectòria professional. Avui hem tingut la sort de conèixer-la en persona i ens ha explicat com ho… Llegeix més»

Comiat Astrid

Aquesta tarda ens hem reunit tota l’Escola al pati per acomiadar-nos de la nostra companya, l’Astrid. Ha estat un acte molt emotiu, on hem escoltat una de les seves cançons preferides, i on els companys i companyes que l’han acompanyat al llarg de la seva… Llegeix més»

Sortida de primavera

Avui divendres, per acabar el trimestre i donar la benvinguda a la primavera, tots i totes hem fet la tradicional Sortida de Primavera. Una excursió per gaudir de la natura i els companys i companyes de l’escola.
Aquest any hem anat des de l’Ermita de Sant… Llegeix més»