Tenim auxiliar de conversa d’anglès i alumnes de pràctiques!

Enguany tenim molta sort perquè tenim auxiliar de conversa de llengua anglesa! His name is Alex and he is from Glasgow (Scotland). Com que l’Alex no parla català ni castellà només podem entendre’ns si parlem en anglès. Ens estem preguntant moltes coses per a coneixe’ns millor. Estarà cada trimestre en un cicle diferent de primària, començant pel cicle superior:

I seguint amb el conveni amb la Universitat de Barcelona, a l’escola continuem comptant amb l’ajuda estudiants en pràctiques del grau de Mestre. Enguany ens acompanyen a primària la Sílvia, la Marina, i les dues Andrees:

WELCOME to RAMBLETA!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *