AFA

QUI SOM I QUÈ ES L’AFA?

L’AFA Rambleta del Clot és una associació, sense afany de lucre, que agrupa les famílies de la nostra escola que decideixen col·laborar-hi.

QUÈ VOLEM?

• Donar suport i assistència a tota la comunitat educativa.
  • Promoure la participació activa i la representació de les famílies.
  • Col·laborar amb l’Escola i cooperar amb el Consell Escolar.
  • Promoure i realitzar activitats lúdiques, culturals, solidàries, formatives i esportives.
  • Facilitar la conciliació familiar.
  • Potenciar la formació integral dels infants.
  • Fomentar el treball en xarxa amb entitats del barri i la ciutat.
  • Fomentar la convivència i la interrelació.

Els nostres valors:

COM ENS ORGANITZEM?

• La Junta Directiva s’encarrega de la representació i gestió diària de l’associació.
  • L’òrgan sobirà és l’assemblea general, que es convoca com a mínim un cop per curs.
  • Les comissions de treball focalitzen la seva tasca en activitats específiques: Activitats lúdiques i solidàries, Comunicació, Mercat Solidari, Sostenibilitat, Inclusió i Coeducació.
  • Treballem en col·laboració amb l’Equip Directiu i amb entitats externes del barri i de la ciutat.
  • Un professional remunerat coordina les activitats extraescolars.

Ser soci /sòcia de l’AFA….

Fa possible que puguem participar activament en la comunitat educativa.
L’AFA som totes les famílies sòcies. Totes col·laborem en la mesura de les nostres possibilitats. Som persones voluntàries, que dediquem el nostre temps i esforç en millorar la comunitat educativa, que reverteix inequívocament en les nostres filles i fills, en tota l’Escola, i en el seu entorn.
Si vols que es faci alguna cosa que penses que és bo per l’Escola, t’animem a presentar la teva proposta i a participar en les comissions. Envia’ns un mail o un whatsapp i en parlem!

Per contactar amb l’AFA:

Adreça electrònica:
afa@rambletadelclot.cat

Telèfon:
665 772 120 (només WhatsApp)

Visiteu el nostre web: AFA RAMBLETA DEL CLOT