Som Escola Sostenible

Des de fa tretze anys formem part de la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Barcelona, un projecte planetari que té per consigna «pensar globalment i actuar localment» amb el qual es pretén millorar l’entorn més immediat fent servir estratègies per assolir un model de desenvolupament sostenible. Una d’aquestes eines són les escoles, des de les quals treballa l’educació ambiental. Cada centre desenvolupa el seu projecte conforme a les seves necessitats per millorar la pròpia escola i l’entorn més proper.

Durant aquest temps hem dut a terme diferents accions que han anat canviant els nostres hàbits i la nostra manera d’entendre el dia el dia a l’escola, com per exemple: fomentar l’ús de la carmanyola i els embolcalls sostenibles per portar l’esmorzar, reduir els residus tot eliminant l’ús de paper d’alumini, fer ús de la compostadora de l’escola i incorporar alimentació saludable al nostre dia a dia amb els healthy breakfasts.

Recentment hem iniciat el nostre projecte pati on tota la comunitat educativa hi participa activament.

També ens agradaria poder comptar amb la vostra col·laboració amb el projecte “Menjadors + Sans i Saludables”. Com ja sabeu, el proper projecte triennal va adreçat a repensar i optimitzar el temps del migdia: