Temps de migdia

• Menjador amb cuina pròpia i grup de monitors de l’empresa CAT-School.
  • Temps educatiu: hàbits d’higiene i autonomia, tallers, jocs, esbarjo, migdiada per als nens de P3, ús biblioteca…Seguint el Pla d’actuació per al curs 20-21 en el marc de la pandèmia i tenint com a màxima prioritat “Que l’escola ha de ser un entorn segur, amb el risc mínim assumible”, les activitats del temps del migdia es realitzen SEMPRE que sigui possible a l’aire lliure ocupant els tres patis dels que disposa l’escola.També es fa ús del gimnàs per esponjar la circulació dels grups. La distribució dels espais per part dels grups estables s’ha dissenyat en funció de la quantitat d’alumnes que fan ús diari del servei de menjador. L’esquema de l’organització i activitats és el següent:

• El menjar es cuina a l’escola. Els nens, mentre dinen, són atesos pels monitors especialitzats amb els que també fan activitats programades, tallers, etc… abans i després de dinar.
  • Tots els informes, notificacions, menús o qualsevol altre documentació s’enviarà a través de l’aplicació Dropbox.
  • Amb aquesta aplicació evitarem el contacte amb documentació física i les famílies podran descarregar qualsevol informació que rebin del seu fill o filla.
  • També s’ha canviat el sistema de venda de tickets per usuaris esporàdics, que a continuació detallem:

DESCARREGAR DROPBOX

L’aplicació està disponible tant per dispositius Android com Apple.

1. Descarregar a Play Store o Apple Store l’aplicació Dropbox.
  2. Crear un compte gratuït amb el correu electrònic i contrasenya que s’hagi facilitat a la Srta. Celia. Aquest correu es farà servir per rebre la informació.
  3. Es rebrà un correu d’accés a la carpeta amb el nom del fill o filla.
  4. Un cop oberta la carpeta es podran descarregar a qualsevol dispositiu els informes i documents que hi hagi a la carpeta.

SISTEMA DE TICKETS D’USUARIS ESPORÀDICS

Per evitar cues i per tal de respectar les mesures establertes per les autoritats sanitàries la Srta. Cèlia no estarà quan s’obri la porta al matí.

Per comunicar que un nen o nena es queda aquell dia al menjador o per informar de qualsevol tipus d’al·lèrgia o intolerància es comunicarà via Whatsapp al telèfon: 695 35 04 18

Per comprar tickets s’haurà de fer el pagament per transferència bancària o amb cita prèvia, amb targeta.

Es compraran packs de 5 tickets. Quan es rebi el pagament, la Srta. Cèlia  facilitarà un codi que es farà servir per utilitzar el tiquet el dia que es desitgi. Aquest codi serà personal i intransferible i solament es farà servir una vegada per ticket utilitzat.

El nostre equip de monitors:

IMG-20160407-WA0008

MENÚ GENER 2021: