Projecte Global Scholars

La nostra escola participa enguany en el projecte en llengua anglesa “Global Scholars”.  Es tracta d’un projecte internacional en què els nens i nenes de sisè col·laboren amb altres estudiants d’escoles de diferents ciutats de tot el món per interactuar sobre temes d’interès global amb aquests objectius:

• Ampliar les perspectives dels estudiants sobre temes globals crítics perquè puguin pensar globalment i actuar localment (local-to-global).
  • Adquirir coneixements sobre un tema d’interès mutu.
  • Reforçar les habilitats tecnològiques que l’alumnat necessita per tenir èxit en el segle XXI.
  • Augmentar el domini de la tecnologia digital i facilitar la comunicació virtual directa entre aules de diferents països a través dels fòrums de discussió en línia i de projectes multimèdia (presentacions digitals, documents audiovisuals…).
  • Promoure la pràctica de l’anglès.
  • Desenvolupar habilitats de pensament crític.

Enguany, el tema que estem treballant és “Nature and Our Cities” (La Natura a les nostres ciutats) i al final de cada unitat hem de presentar un projecte, us presentem els nostres projectes de la primera unitat, esperem que us agradin!