Sortida P3 a Can Juliana-Castanyada 2015

Els nens i nenes de P3 hem anat a celebrar la castanyada a Can Juliana a Castellar del Vallés. Ens ho hem passat molt bé!!
Per començar,quan hem arribat hem esmorzat i després ha vingut la castanyera que ens ha acompanyat a collir castanyes,fulles, pinyes… al bosc,hem cantat la cançó de la castanyera,del marrameu i tan si com no les hem ballat.També hem fet un taller de pintura i per acabar hem fet panellets d’ametlla i de coco.
Que divertit! I al acabar de dinar, hem jugat una mica i després camí cap a l’escola amb l’autocar on hem quedat ben adormits.
Si voleu veure que bé ho hem passat, us deixem unes imatges d’un dels millors dies des de que hem començat l’escola!!!