Puzzle col.laboratiu

Aquesta experiència va ser realitzada pels pares i alumnes de P4 el curs 2015-2016, durant la seva visita a l’escola el passat mes de juny del 2015.
Aprofitant el treball que es realitzava sobre les emocions, els nens va trobar la necessitat de explicar als seus companys quina era la seva joguina preferida i/o estimada.
La van portar a la classe, van explicar que significava per a ells, si dormien, jugaven, la compartien ..
Es van fer fotos amb moltes ganes i satisfacció de poder demostrar als altres quina era la seva joguina preferida.
Aquesta és la meva joguina preferida …. deien.
Cada nen i nena tenia en una peça la foto que s’havia fet amb la seva joguina.
Quan van venir els pares la proposta va ser: decorarem la peça de puzzle amb el material que tenim a l’abast i cop estigui acabada juntarem les peces per formar el puzzle entre tots.
I així va quedar el nostre super puzzle.
Treball basat en l’obra de Tim Kelly “ The Puzzle Art Installation& Collaborative Project.
“El que es considera “significatiu” per l’artista varia peça a peça.”