Experimentem amb robòtica

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial durant el 3r trimestre han començat a treballar aspectes de robòtica amb l’ajuda d’unes petites abelles anomenades Bee-bots. Els alumnes programen el moviment del robot amb els comandaments, creant una seqüenciació d’ordres per tal que el Bee-bot arribi allà on se li hagi demanat. Aquest tipus d’activitat ajuden a que els nostres alumnes treballin en equip, siguin creatius, fomenta el raonament lògic i estructura el pensament.
La primera sessió ha estat d’experimentació, la segona de fer circuits i una tercera d’arribar allà on se li demana.

beebotsA