Programa Escoles Tàndem

tandem

L’escola s’inicia aquest curs en el Programa Escoles Tàndem, un nou programa d’innovació.

Aquest programa estableix una paternitat i/o col·laboració entre un centre educatiu i una institució de referència i està dissenyat pensant en la seva sostenibilitat a llarg termini.

La nostra institució de referència és el British Council amb qui treballarem estretament durant tres anys.

El Programa es basa en l’especialització en una matèria singular, que en el nostre cas serà la llengua anglesa i compta amb l’assessorament, seguiment i finançament de la Fundació Catalunya-La Pedrera, i la col·laboració del Departament d’Ensenyament.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç: