Portes Obertes: 18 i 19 de febrer

Voleu conèixer la nostra escola?

Bon dia famílies! Voleu conèixer la nostra escola i el nostre projecte? Enguany farem dues sessions de portes obertes: a la sessió virtual explicarem el nostre projecte i les singularitats de la Rambleta i a les sessions presencials visitarem tots els espais de l’escola. Per conèixer-nos bé us recomanem que participeu en les dues sessions. Si us plau, ompliu el per a reservar la vostra plaça.

• La sessió virtual serà divendres 18 de febrer a les 17h. Us heu d’inscriure al formulari i uns dies abans rebreu l’enllaç al vostre correu.
  • Les sessions presencials seran dissabte 19 de febrer a les 9:30 (TORN TANCAT), 11 (TORN TANCAT) i 12:30h (TORN TANCAT). Els torns de les visites presencials han quedat complerts, si no us heu pogut inscriure envieu un correu a portesobertes@rambletadelclot.cat.

Aspectes a tenir en compte per a poder assistir a la visita presencial:

– La durada de la visita presencial serà de 1 hora aproximadament.
– Els grups seran com a màxim de 10 persones.
– L’ús de la mascareta serà obligatori en tot moment.
– Només és pot inscriure una persona per unitat familiar i no poden assistir-hi nens o nenes (només nadons lactants).
– Per a poder accedir al centre no podeu presentar símptomes compatibles amb la COVID-19, ni podeu estar esperant el resultat d’una prova PCR, ni haver conviscut o estat amb contacte estret amb una persona positiva.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres als telèfons 932 45 42 43 / 603 555 352 o al correu portesobertes@rambletadelclot.cat.

Abans de venir, us convidem a visitar la nostra web. Us recomanem que feu un cop d’ull als apartats El nostre projecte educatiu, Com aprenem?, els vídeos que ens fan un tour pels espais de l’escola, l’espot de la Rambleta i la secció de Preguntes Freqüents:

I també a visitar el web de la preinscripció de la Generalitat i el web de la preinscripció del Consorci d’Educació de Barcelona on es dona resposta als dubtes que es plantegen les famílies més sovint a l’hora de formalitzar la preinscripció escolar.

Us esperem a la Rambleta!