4a edició del concurs de fotografia sostenible

Estimades famílies,

Us convidem a participar a la quarta edició del concurs de fotografia sostenible de la Rambleta del Clot que convoca la Comissió d’E+S. És un concurs de caire artístic i familiar amb el que volem donar a conèixer la vessant més sostenible de l’escola.

Bases del concurs:

1. Poden participar totes les famílies de l’escola (amb una foto per família).
  2. Aquest 2022 és l’any internacional de la sostenibilitat de les muntanyes. Així doncs el títol serà “Cuidem la muntanya”.
  3. El format de la fotografia ha de ser digital i d’una qualitat adient per a ser impresa i exposada a l’escola com a mínim en tamany Din-A4 (ja ens encarregarem nosaltres d’imprimir-les, no patiu).
  4. S’han d’enviar les vostres fotografies al correu concurs.fotografia@rambletadelclot.cat
  5. Cal que el correu contingui:

– El fitxer de la fotografia amb el seu títol.

– El nom de l’autor/a i de la família de l’escola a la que pertany.

És MOLT IMPORTANT complir tots els requisits perquè la participació al concurs sigui vàlida.

DATA LÍMIT: 14 de març de 2022

JURAT:

–  El jurat estarà format per l’equip de mestres de l’escola.

– Es valorarà l’originalitat (ha de ser una creació vostra), la creativitat, el compliment del tema del concurs i la qualitat de la fotografia: composició, enfocament, il·luminació, etc.

– Els guanyadors es faran públics durant el mes de març i rebran un premi sostenible.

Participar al concurs implica que les fotografies enviades es puguin fer servir per a propòsits escolars.

Us animem a deixar anar la vostra creativitat, no dubteu en fer-nos arribar les vostres fotos!

Comissió E+S