Matriculació i beques menjador 2019-2020

Les persones que han de fer nova matrícula per al curs 2019-2020 han de passar per l’escola a recollir un sobre amb la documentació que cal emplenar.

També se’ls donarà l’hora per presentar aquesta documentació.

Recordar que a més, han de portar 4 fotos format carnet, fotocòpia de les vacunes i fotocòpia del NIF (només dels pares que no l’hagin presentat amb el full de preinscripció).

A més a més s’han convocat les beques menjador per al curs 2019-20. El termini de presentació de sol·licituds és des del 21 fins al 28 de juny.

Enguany, els que ja tenien una beca concedida per aquest curs, només han de signar la renovació. Els alumnes que aquest curs no tenien beca o que són nous al centre, han de fer la sol·licitud.

L’horari és: del divendres 21 fins el divendres 28, en horari escolar de 9,00h a 13,30h.

També les tardes del dimarts 25 i dimecres 26 de 15,15 a 17,00h