Eleccions al Consell Escolar 2021

Estimades famílies,

Recentment s’ha publicat la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial del consell escolar.

Gràcies a aquest procés electoral, cada sector tria els seus representants en l’òrgan col·legiat que té com a funció principal la participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

A partir del 2 de novembre, les direccions dels centres signaran la resolució de convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels membres dels diversos sectors de la comunitat escolar: mestres, pares i mares d’alumne, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE).

Les dates que estableix la normativa del procés electoral són les següents:

• Inici del procés: a partir del dia 2 de novembre de 2021.
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 11 de novembre de 2021.
  • Votacions: entre els dies 22 i 26 de novembre de 2021, ambdós inclosos.
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 20 de desembre de 2021.

La previsió que s’estableix en aquest calendari podrà ser revisada en funció de l’evolució de l’actual situació de pandèmia i d’acord amb les recomanacions del comitè tècnic del PROCICAT.

Així mateix, dins del marc del protocol establert pels departaments de Salut i Educació per la gestió dels possibles casos de Covid-19, s’establirà un protocol d’actuació aplicable a tots els agents que intervinguin a la planificació, organització i desenvolupament del procés electoral per a la renovació parcial dels membres dels consells escolars dels centres educatius el curs 2021-2022.

Des d’aquí animem a totes aquelles persones que tinguin ganes d’aportar i compartir bones idees. Tots els sectors de la comunitat educativa podran presentar la seva candidatura en les dates que properament es publicaran. Fem entre tots i totes una bona eina de participació al servei de la comunitat educativa.