Informació dels servei de menjador escolar (Curs 2023-2024)

Els/les alumnes tenen dues modalitats per poder quedar-se a dinar a l’escola:

Com a fix:

• Preu dia 6,90€.
  • Per apuntar-se al servei de menjador fix:
    • S’ha d’omplir un full d’inscripció amb totes les dades de l’alumne/a Aquest full s’ha de sol·licitar i lliurar a l’administrador/a del menjador  de manera presencial  durant la setmana abans d’utilitzar aquest servei.
    • Es pot fer el pagament mitjançant transferència bancària o domiciliat.
    • Els alumnes que el curs 2022-23 ja eren usuaris de menjador, no cal que notifiquin res. Es farà el cobrament igual que aquests curs. En cas de voler fer algun canvi cal escriure al e-mail de menjador.
    • Els nens i nenes de p-3 només podran fer ús del servei al finalitzar el seu període d’adaptació.
  • L’ingrés s’haurà de fer durant els 10 darrers  dies de rebre el rebut . Quant hagi un rebut impagat s’avisarà la família per tal que pugui solucionar-ho. Les famílies que no estiguin al corrent de les mensualitats, seran donades de baixa del servei pel següent mes.
  • Totes les transferències bancàries s’han de comunicar exclusivament a través del correu electrònic del menjador.
  • En cas d’absències iguals o superior a tres dies consecutius us seran retornats  de manera automàtica 4 euros des del primer dia (no cal fer cap comunicació).
  • Els alumnes que no hagin de fer ús del servei de menjador durant la jornada intensiva del mes de juny hauran d’avisar amb 15 dies d’antelació . Si no avisen en aquest termini no tindran dret a cap devolució.

SETEMBRE OCTUBRE NOVEMBRE DESEMBRE GENER
110,40 138 144,90 75,90 124,20
FEBRER MARÇ ABRIL MAIG JUNY
138 110,40 144,90 138 103,50

Com a esporàdic:

• Preu dia 7,50 €.
  • Per comprar el tiquets diaris cal fer una transferència al número de compte  ES21 0081-1842-40-0001004906 i fer arribar el comprovant de pagament a l’administrador/a del menjador exclusivament a través del correu electrònic menjadorescolapoblenou@gmail.com.

Qualssevol gestió referent al menjador escolar es tractarà directament amb l’encarregada del menjador els dilluns, dimecres i divendres de 9 a 12 hores.

Si un alumne/a durant tot el curs ha de seguir una dieta especial per motius de salut o presenta una al·lèrgia a un aliment o grup d’aliments s’ha de documentar amb certificat mèdic(si encara no s’ha fet) i fer-ho evident en el full d’inscripció.

En cas de dietes esporàdiques cal comunicar-les  abans de les 10 del matí mitjançant el correu electrònic del menjador. En cas de   que l’Infant mostri malt de panxa, diarrea o vòmits es recomana no portar-lo a l’escola.

Els alumnes que tinguin rebuts pendents del curs passat no podran gaudir del servei de menjador.

Cada dia hi haurà activitats programades, sempre de caràcter voluntari, s’adequaran a les característiques del grup, així com al projecte pedagògic del centre i es duran a terme als diferents espais de l’escola en funció de les característiques.

Es poden consultar les activitat programades per cicles a la web de l’escola.

Considerem que al menjador escolar els alumnes han d’aprendre a menjar de tot, per això no es canviarà el menú a cap nen/a si no és per prescripció escrita del metge.

Tradicionalment l’escola ofereix un “Menú Mediterrani” tenint en compte les al·lèrgies alimentaries certificades per un professional de la medicina, també ofereix altres  menús (ovolactovegetarià / sense carn) que cal sol·licitar mitjançant correu electrònic a l’administradora. En cas de no rebre la petició entendrem que les famílies opten pel menú mediterrani. Els usuaris esporàdics caldrà que ho facin constar al correu electrònic.

Les normes generals que s’aplicaran durant l’horari de menjador seran les mateixes que es contemplen en el Reglament de Règim Intern de l’escola, i les específiques d’aquests servei que són les següents:

• Cap alumne/a sortirà del recinte escolar, durant l’horari de menjador sense autorització.
  • Es compliran totes les mesures higièniques personals, adequades al Servei d’acord amb els monitors.
  • És molt important observar hàbits correctes a la taula, com utilitzar bé els coberts, tovalló…
  • Els alumnes de I3 caldrà que portin el primer dia de la setmana una bosseta amb un llençol per fer la migdiada i 5 pitets. Cada dia el pitet utilitzat  retornarà a casa al final de la jornada lectiva , el llençol us serà retornat a final de setmana.
  • Seguint la línia de l’escola, treballant la sostenibilitat, el medi ambient per tal d’evitar l’ús innecessari de paper a l’escola us informem que, els menús mensuals es penjaran a la web del centre.
  • Els infants  tindran tres informes al llarg del curs, un cada trimestre.
  • Els alumnes de I-3 tindran un informe diari.
  • L’incompliment de les esmentades normes així com incidir de manera continuada en faltes greus, podrà suposar l’expulsió temporal o, fins i tot, definitiva del menjador.
  • L’acceptació d’aquesta normativa es fa indispensable per poder fer ús del servei de menjador.

*Més informació al Projecte de Menjador de l’Escola Poblenou penjat a la pàgina web.