Sortida al Cim d’Àligues

El passat 26 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà de l’escola vam visitar el Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. Va ser una sortida molt emocionant i interessant, on vam poder gaudir i aprendre moltíssim sobre les aus rapinyaires.

Primer vam fer una visita guiada a la zona de gàbies on vam poder conèixer les característiques i peculiaritats d’aquests magnífics ocells. Seguidament, vam fer una passejada per l’entorn per observar les plantes i animals representatius del bosc mediterrani. Més tard, va arribar el moment més esperat de la sortida: el vol en llibertat de diferents rapinyaires del centre. Alguns els vam poder veure i sentir de molt a prop, ja que passaven volant just per sobre nostre. Finalment, després de dinar, vam realiatzar una gimcana amb proves per repassar, tot jugant, alguns coneixements treballats durant el matí.

A més, va fer un dia fantàstic i vam poder conviure, compartir i gaudir, tots plegats, d’aquesta bona experiència.