Setmana de la música 21-22

La setmana del 22 al 26 de novembre a l’escola vam celebrar la setmana de la música. Al llarg de la setmana vam fer diferents activitats relacionades amb la música. Va ser una setmana molt complerta plena de sorpreses.

Podeu accedir als diferents àlbums de fotografies clicant a les imatges.

Dilluns 22 de novembre

Per donar la benvinguda a la setmana, vam fer un escalfament musical per estar ben preparats per començar la SETMANA DE LA MÚSICA!

Dimarts 23 de novembre

Ens va visitar l’Enric Cosp, un músic que ens va poder explicar com es grava un disc. Ens va ensenyar i interpretar el seu darrer “single”. Vam poder fer preguntes i gaudir d’un músic a l’escola al llarg de tot el dia.

Dimecres 24 de novembre

Bum Band percussion

Els nens i nenes de 1r i 2n vam poder gaudir de l’espectacle “Bum Band percussion” a càrrec de Santi i Dan Arisa. Una audició concert interpretada per instruments de percussió originaris de diferents països: gongs, bidons, fustes africanes, cajones, percussions llatines (congues, pailas o timbales, bongó, esquellots) i dues bateries. Vam gaudir del ritme del swing de les dues bateries, de peces en forma de pop, rock i funk, de ritmes llatins, centre europeus o d’una interpretació amb el so asiàtic dels gongs i d’uns pals de pluja gegants que ens van transportar fins a la selva!

Dijous 25 de novembre

Instròniks

Els de 3r, 4t, 5è i 6è van realitzar l’activitat d’Instròniks a càrrec de Marc Sibila . Una audició on els nois i noies van conèixer diferents instruments electrònics, des del primer instrument (Theremin) fins als actuals Instròniks, uns instruments personalitzats, reciclats on cada un té una funció diferent. La música, per apropar-se a la tecnologia i, aquesta, per entendre la música, d’una manera diferent.

Es van fer servir instruments: que no es toquen físicament, d’un sol ús, reciclats, … Per fer ritmes, acords, melodies, notes, greus, aguts, acords majors, menors,… per acabar sent els nois i les noies les notes d’un instrument.

Concert de mestres

El dijous a la tarda, al porxo de l’escola, tots els nens i nenes van poder gaudir d’un concert que els mestres els havíem preparat amb molta il·lusió!

Divendres 26 de novembre

El darrer dia de la setmana vam celebrar la ja tradicional tarda de danses. Us en fem un petit tastet!

Al llarg de la setmana també vam poder gaudir d’audicions de diferents instruments musicals!