Setmana de la música 2022

La setmana del 21 al 25 de Novembre hem celebrat la setmana de la música, omplint de cançons i danses tots els racons de l’escola.

Dilluns 21 de Novembre:

Per començar amb energia la setmana vam fer un escalfament musical a la pista. Tot seguit vam començar les activitats amb un taller d’acordió per a les nenes i nens de cicle inicial. Després del pati, els músics més grans de l’escola, de 3r a 6è, van explicar els seus instruments i van fer un petit concert per als infants d’educació infantil, ens va agradar moltíssim veure’ls tocar!

Dimarts 22 de Novembre:

Tots els nens i nenes de 1r a 6è vam poder gaudir d’un concert ben original a càrrec d’en Xavi Lozano que fa sonar qualsevol objecte que tingui tubs. Vam anar caminant al teatre de Sant Fruitós i gaudir tots junts de l’espectacle. A la tarda les mestres vam preparar un conte musicat per a I3, I4 i I5: els músics de Bremen! I vam cantar la seva cançó tots plegats.

Dimecres 23 de Novembre:

Dimecres va ser un dia de grans emocions, ens va visitar el DJ Ferry B que va fer un taller per als nens i nenes de Cicle Superior, ens va explicar la història de la música electrònica des del gramòfon fins l’actualitat i vam veure com mesclar diferents cançons, a més a l’hora del pati ens va fer una sessió i vam poder ballar tots junts. A la tarda les mestres de l’escola ens van preparar un concert amb diferents cançons i instruments.

Dijous 24 de Novembre:

Al matí, l’alumnat de Cicle Mitjà va poder gaudir d’un taller de percussió corporal a càrrec de la Laia Feliu, vam aprendre diferents maneres de fer ritmes i vam muntar una petita coreografia. A la tarda va venir la Gisela a fer-nos ballar, ens vam barrejar per colors i vam gaudir d’una tarda de danses totes juntes.

Divendres 25 de Novembre:

Per acabar la setmana vam fer una mostra de les danses que hem estat treballant a música al llarg de trimestre. Tots i totes, de I3 a 6è vam sortit a la pista a ensenyar els balls que hem estat assajant. A més, vam acabar ballant tots junts al pati per celebrar aquesta setmana plena de música!

Clica la imatge per accedir a l’album de fotografies de la setmana:

Clica la imatge per accedir a l’album de fotografies de la tarda de danses. També podràs gaudir del vídeo!