PROJECTE COMPARTIT: LA GEOLOGIA ENS ENVOLTA? 6è

Els alumnes de 6è  de l’escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages hem fet un projecte de geologia, la ciència que té per objecte l’estudi de la Terra. En aquest projecte hi han participat 11 escoles de la comarca conjuntament amb el Camp d’Aprenentatge del Bages i el Consorci del Bages per a la Gestió de Residus.

Tot va començar amb l’arribada d’una capsa on hi havia uns blocs misteriosos i una pregunta, “La geologia ens envolta?

Per respondre la pregunta, hem fet un munt d’activitats que us presentem en aquest vídeo.

Esperem que us agradi!