Lip Dub 10 anys Escola Pla del Puig

Aquesta setmana literària us hem presentat el Lipdub que hem realitzat en motiu del 10è aniversari de l’escola.

La cançó que hem fet servir es diu 50 milions de segons i ens parla diferents moments que passen els nens i nenes a l’escola. Aquesta cançó és de la Cantània “L’escola” que es va fer l’any 2012 organitzada per l’Auditori de Barcelona.

Els nens i nenes de 6è van adaptar aquesta cançó des de l’àrea de música i finalment van fer la gravació.

Aquest Lipdub el vam gravar el darrer dia del segon trimestre i cada una de les classes hi va participar tot passejant per la historia de l’escola.

Finalment voldríem donar les gràcies a l’Aleix Prat per l’ajuda en la gravació de la cançó i la gravació, edició i muntatge del vídeo i al Xavier Bastardas, també pare de l’escola, per la seva col·laboració en la imatge amb un Dron.

Esperem que us agradi molt!