Final de curs 2021-22 i comiat de les casetes

Hem arribat al final d’un curs que de ben segur recordarem per sempre.

L’escola Pla del Puig va néixer fa 15 cursos en unes casetes que mica en mica van anar creixent. Aquestes casetes li han donat personalitat a l’escola. Mestres, alumnes i famílies han fet que sempre fos un espai acollidor i amable,  l’escola no la fan les parets sinó les persones! I és que som molts els que tenim un bonic record de les nostres vivències per la caseta del cel, la del puig, la del sembrat, la del sol o el pinar…

Avui ens fa especial il·lusió anunciar-vos que finalment i després de tots aquests anys la construcció de l’edifici definitiu de l’Escola Pla del Puig és punt de finalitzar i que el més segur és que al mes de setembre ja puguem començar el curs allà..

A la festa de final de curs tota la família del Pla del Puig ens vam poder acomiadar de les casetes i aquí en teniu un petit record.

I el darrer dia de curs, vam voler plasmar amb una imatge lúltim dia a les nostres estimades casetes.

Gràcies per tot, per tothom qui ha col·laborat, treballat, lluitat i confiat en el projecte! Ens espera una nova aventura i l’engeguem amb moltíssimes ganes i il·lusió!

Pròxima estació… EDIFICI DEL PLA DEL PUIG!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *