Festa de Tardor

Avui a la tarda a l’escola hem celebrat la festa de tardor. Tot i el moment que estem vivint, a l’escola seguim portant a terme les tradicions que ens explica la nostra història. Sempre seguint les mesures de prevenció i els protocols de salut.
Seguim fent escola!
Bona castanyada!

Grup de P5

Els alumnes de P5 han preparat una dansa: El ball de la Castanya

Grup de 3r
Tarda explosiva de tardor

Fulles grogues o rogenques, troncs, castanyes, moniatos, fruits… tot a punt per gaudir de l’art efímer, aquest art fugaç en el temps.

Grups de 5è

Degut a la situació que vivim actualment, com que no podem celebrar la festa de la tardor com cada any, l’alumnat de 5è hem decidit fer una exposició de castanyes i monitos disfressats i així celebrar la castaween. Bona Castanyada!!!