Festa de la tardor

Avui hem celebrat la Festa de la Tardor a l’escola!

El mal temps no ens ha impedit res i aquesta tarda hem fet una gimcana tota l’escola i així poder conèixer-nos una mica més i gaudir conjuntament d’aquesta festa.

Hem fet diferents grups on s’agrupaven els nens i nenes dels més grans fins als més petits. Els grans, els de 6è, han estat els responsables del seu grup i de cuidar els més menuts.

Al llarg de la gimcana hem fet un seguit de proves  relacionades amb la festa de la castanyada i també amb el tema transversal d’aquest curs, la Època Medieval.  En total hi havia 12 proves i els alumnes n’han fet tantes com els ha estat possible en el temps establert.

Mentrestant des de l’AMPA han fet venir a unes castanyeres i castanyers molt eficients que han torrat castanyes per tota l’escola. Després de la gimcana les castanyeres i castanyers n’han repartir un tastet a les diferents classes i al sortir de l’escola aquells que ho han volgut han pogut comprar una paperina!

Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies!

Esperem que us ho hagueu  passat molt bé!