EL COS (P4)

HOLA A TOTHOM!

AQUESTS DIES A L’AULA DE P4 ESTEM INVESTIGANT ASPECTES RELACIONATS AMB EL NOSTRE COS.

INICIALMENT TENIM FORÇA CLAR QUE EL NOSTRE COS ESTÀ FORMAT PER DIFERENTS PARTS, EL QUE NO TENIM TAN CLAR ENCARA ÉS COM ÉS VERITABLEMENT PER DINS.

TENIM OSSOS SANG I UN COR SEGUR, PERÒ EL COM SÓN, PER QUÈ SERVEIXEN I ON ES TROBEN ENS ÉS DIFÍCIL D’IMAGINAR.

AIXÍ DONCS DESPRÉS D’UNA PETITA CONVERSA INICIAL QUE ENS SERVIRÀ PER VALORAR QUÈ SABEN ELS INFANTS DEL SEU COS, COMENÇAREM A DESENVOLUPAR LA NOSTRA UNITAT DIDÀCTICA.

LES ACTIVITATS QUE PROPOSEM ESTAN RELACIONADES MAJORITÀRIAMENT AMB LES ÀREES DE DESCOBERTA D’UN MATEIX I TAMBÉ LLENGUATGE I COMUNICACIÓ.

EL QUÈ FA POSSIBLE AQUEST APRENENTATGE ES BÀSICAMENT LA CURIOSITAT QUE TENEN ELS INFANTS EN AQUESTES EDATS TAN PRIMERENQUES I QUE INTERIORITZEN SIGNIFICATIVAMENT COM UN JOC DE DESCOBERTA.

COMENCEM PEL LLENGUATGE I L’ESCRIPTURA DE FONEMES: ESCRIVIM PARAULES ENTRE TOTS QUE TENEN A VEURE AMB EL COS, OBSERVEM I POSEM EN PRÀCTICA ELS DIFERENTS FONEMES DE L’ABECEDARI, COMPAREM  ELS SONS, OBSERVEM LES LLETRES, PIQUEM SÍL·LABES ADONANT-NOS SI SÓN PARAULES LLARGUES O CURTES, PER QUINA LLETRA COMENCEN, SI AQUESTES LLETRES COINCIDEIXEN AMB LES DEL NOSTRE NOM O EL D’ALGUN COMPANY, AFEGIM PARAULES NOVES AL NOSTRE VOCABULARI FINS I TOT PODRÍEM FABRICAR EL NOSTRE PETIT DICCIONARI D’AULA AMB PARAULES RELACIONADES AMB EL TEMA QUE TREBALLAREM.

D’ALTAR BANDA AMB LA VESSANT MÉS ARTÍSTICA HI APAREIX EL DIBUIX I LA REPRESENTACIÓ DE LA FIGURA HUMANA, LA SILUETA I L’ESQUELET.

I FINALMENT DE FORMA EVIDENT EL CONEIXEMENT DE NOSALTRES MATEIXOS I EL NOSTRE COS.

AQUÍ PODREU VEURE ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE HEM ESTAT TREBALLANT.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>