Comunitats autònomes

Aquests dies a Medi Social vam escollir unes  parelles per fer una activitat de les comunitats autònomes.

Quan vam escollir les parelles vam pensar en quina comunitat autònoma podria   fer cada grup.

Els grups eren:
Oriol i Biel
Aleix i David
Aitor i Víctor
Gisela i Elsa
Maissa i Assia
Xènia i… Llegeix més»

La Polca d’Ours a 5èA

Ja fa dues setmanes, tot cicle superior, va començar a ballar danses.
La dansa que estem practicant es diu”. La Polca d’Ours”. Es balla amb parelles i aquestes parelles han de fer una forma d’estrella. Hi ha dues parts: El desplaçament ‘quatre passes endavant, quatre passes… Llegeix més»

Gran Estrena!!! Stop motion “L’espai”

Ja que som la classe de l’espai, vam començar a fer un projecte amb la tècnica digital del stop motion ( que és una pel·lícula feta tota fotograma a fotograma). Calia que fos sobre el tema de l’espai.

Abans de començar a gravar vam fer 5 grups de 3 o 4 persones . Un cop fets els grups vam dissenyar i crear les nostres produccions i organitzar-nos per portar els materials per treballar. Hem fet servir unes tablets amb l’aplicació stop motion studio.

Ara les presentem com una estrena de pel·lícula real.

Mireu-les!!

Seriacions amb Taps (P3 i P4)

Una de les propostes que agraden molt als nens i nenes d’Educació Infantil,  dintre de les sessions de jocs matemàtics, són les de realitzar seriacions lògiques. Aquestes seriacions consisteixen a seguir un patró de repetició tenint en compte uns criteris. Aquesta vegada la proposta l’han portat a terme amb taps de plàstic i, s’ha anat modificant el nivell de dificultat segons el ritme d’aprenentatge de cada nen/a.

4t dia viatge de 6è

I avui ja ha acabat aquesta aventura de quatre dies que a l’inici de curs pensàvem que no podria ser. Han estat dies de convivència, confidències, jocs i natura. Avui hem visitat el museu del pastor a Llessui i ens hi ha acompanyat en Lluís… Llegeix més»