P3 Racons TAC

Famílies,

A P3 hem dedicat unes sessions de racons a les noves tecnologies.

Voleu veure com els hi va anar a les marietes i als cargols amb els chromebooks?

Doncs us deixem un petit tastet!!!

P3 Plàstica Novembre

Durant el mes de novembre, les marietes i els cargols han treballat molt a plàstica. Han fet servir diferents materials i diferents tècniques.

Els hi agrada molt i s’ho passen súper bé!!!!

Us deixem una mostra…

3r Observació d’un mol·lusc

A tercer ja estem a punt de finalitzar el tema dels animals. Ja vam observar un insecte, l’insecte pal. Ara hem volgut observar un mol·lusc i per fer-ho hem utilitzat cargols! Ens hem centrat en observar com són, les diferents parts que té i en com actua i es mou. Però clar els hem hagut de despertar!! Per fer-ho hem simulat una pluja artificial i així els hem pogut observar.
Hem pogut veure com és la seva boca, com s’empassa el que menja i hem deduït que prefereix menjar en la majoria de casos els aliments que tenen més quantitat d’aigua. Mireu que divertit!!

Observem espores a 6è

Amb els alumnes de 6è tot treballant l’estructura dels éssers vius hem volgut treballar els fongs. Ja els vam observar de ben aprop i en vam aprendre moltes coses a la sortida que vam fer el mes passat al corredor. I ara, al laboratori hem volgut veure si aconseguíem veure´n les espores que és la part que no vam poder observar al bosc. Hem utilitzat diferents tipus de bolets i hem preparat la manera de recollir aquestes espores en funció del color que pensàvem que tindrien. En aquestes imatges hi veureu tot el procés.

A 4t ja collim vegetals de l’hort!!

Doncs si!! Hem començat a collir!! Fa dies ja vam lligar les escaroles i la setmana passada les vam collir junt amb els raves!! Ens ha fet molta il·lusió poder recollir de l’hort part dels vegetals que vam plantar fa un parell de mesos. Durant aquest temps hem procurat cuidar-los i així hem pogut veure la seva evolució. També cal dir que durant aquest temps la pluja ens ha ajudat força!! Aquí en teniu les imatges!!

2a Reunió de delegats verds

El passat divendres dia 30 vam celebrar la 2a reunió de delegats verds. Majoritàriament vam dedicar la sessió a compartir entre tots els delegats i delegades les propostes de cada grup-classe per tal de minimitzar la presència de plàstics a l’escola. La veritat és que n’hi va haver mooooltes i totes interessants. Ara haurem de madurar bé quines accions són més factibles de dur a terme i iniciar algunes d’aquestes propostes. A la propera reunió us en informarem!!
A banda d’això una família de 1r ens va voler fer arribar una bona manera de reutilizar una llauna de refresc d’un sol ús. Sempre és enriquidor poder conèixer noves iniciatives. Moltes gràcies!!

Santa Cecília

El 22 de novembre es celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona.
Es per això que el darrer dijous, vam celebrar a l’escola el dia de Santa Cecília. Aprofitant  l’avinentesa  vam convidar a la Mònica Torra, que a demés… Llegeix més»

La fada lletruda ja ha arribat a P5

Aquest dilluns passat, la fada lletruda va arribar a la nostra escola.

Com que en aquesta época de l’any té molta feina, la fada lletruda ens va deixar uns regals a la direcció del centre i, l’Eva ens els va fer arribar.

Mireu, mireu quantes coses ens va portar….