Preinscripció i admissió al llarg del curs

Tota la informació de la PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA PEL CURS 2024-2025

Codi del centre: 08026749

18 al 26 de juny

MATRÍCULA AL CENTRE AMB CITA PRÈVIA

(S’ha enviat un correu a les famílies)

10 de juny

LLISTA ALUMNAT ADMÈS A L’ESCOLA PÉREZ SALA

LLISTA D’ESPERA

LLISTA ALUMNAT PREINSCRIT AL CENTRE

2 de maig

LLISTA ORDENADA

Després del sorteig, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places. Aquesta llista ja no està ordenada per ordre alfabètic, sinó que recull l’ordre en què s’assignaran les places. Les famílies poden, amb aquesta llista, fer-se una idea sobre si obtindran plaça en el centre de primera petició. Caldrà esperar la llista d’admesos per tenir-ne la seguretat o obtenir l’assignació en un centre diferent del primer.

30 d’abril

NÚMERO DE DESEMPAT:

25 d’abril

LLISTA BAREMADA

17 d’abril

LLISTA BAREMACIÓ PROVISIONAL

5 de març

OFERTA INICIAL DE PLACES

Calendari:

Presentació de sol·licituds:

• Sol·licitud amb suport informàtic
    • Si es presenta la sol·licitud en suport informàtic, cal escanejar o fotografiar tots els documents de filiació i d’identificació (llibre de família i DNI) i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Criteris prioritaris i complementaris:

Els criteris de prioritaris són els següents:

1. Si el fill o filla que opta a la plaça té germans o germanes que ja estan estudiant al centre sol·licitat, s’obtenen 50 punts.
    Aquest és el criteri que suma més puntuació. Si l’infant està en situació d’acolliment familiar i els fills o les filles de la família acollidora estan escolaritzats en el centre, també obté aquesta puntuació.
  2. Proximitat geogràfica del domicili habitual o del lloc de treball del pare o la mare a l’escola.
    Cada centre té una zona educativa per poder establir el criteri de proximitat, i això permet sumar puntuacions diferents segons les circumstàncies:

• Quan el domicili habitual de la família es troba dins la zona educativa del centre escolar que es demana en primer lloc, se sumen 30 punts.
    • Quan la ubicació del lloc de feina del pare, la mare, el tutor o la tutora està dins la zona educativa del centre triat en primer lloc, se sumen 20 punts.
    • A la ciutat de Barcelona, quan el domicili està situat en el mateix districte municipal que el centre escollit en primer lloc, però fora de la zona educativa del centre, se sumen 15 punts.
    • Quan el domicili familiar es troba dins del mateix municipi, però no dins de la zona educativa del centre que s’ha triat en primer lloc, se sumen 10 punts.
      Podeu consultar quina és la zona educativa de cada centre al seu web abans de fer la sol·licitud de preinscripció. Cal tenir en compte que, dins del criteri de proximitat geogràfica, les puntuacions no se sumen entre si. Això vol dir que si el lloc de feina del pare o la mare està dins la zona educativa i el domicili habitual dins el mateix municipi, però no dins la zona educativa del centre, les dues puntuacions no es podran sumar.
  3. Si la família percep la renda garantida de ciutadania, se sumen 15 punts.
    Quan un membre de la unitat familiar rep l’ajut de la renda garantida de ciutadania.

Els criteri complementaris serveixen per desempatar i són:

1. Criteri del pare, mare o el tutor o tutora legal treballant al centre educatiu. Quan el pare, la mare o el tutor o tutora legal treballen al centre en el moment en què es presenta la sol·licitud de preinscripció, se sumen 10 punts.
  2. Família nombrosa. Quan l’infant forma part d’una família nombrosa, se sumen 10 punts.
  3. Família monoparental. Quan l’infant forma part d’una família monoparental, se sumen 10 punts.
  4. Ser bessó o trigemin. Quan l’alumne o alumna hagi nascut en un part múltiple, se sumen 10 punts.
  5. Quan l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment familiar, se sumen 10 punts.
  6. Si algun membre de la família té una discapacitat, se sumen 15 punts. Quan el mateix infant, el pare o la mare, o bé algun germà o germana té una discapacitat igual o superior al 33 %.
  7. Se sumen 10 punts si s’acredita la condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme.

Tots els nens i les nenes tenen una plaça garantida en un centre escolar. Si després d’aplicar tots els criteris de priorització no s’obté plaça en cap dels centres que s’han fet constar a la sol·licitud, se n’assigna una d’ofici.

Cal tenir en compte que:

• Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne/a però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres.
  • No s’accepten sol·licituds que es presentin en paper, ni per correu electrònic.
  • La consulta de resultats es podrà fer a través de preinscripcio.gencat.cat amb el codi de sol·licitud i el número del DNI de la persona que ha formalitzat la sol·licitud.
  • En cas de tenir algun dubte podreu rebre assessorament a través de suport telefònic al 937591257 o suport per correu electrònic a8026749@xtec.cat, de 9h a 13h.

Normativa

IMPORTANT: Per fer una sol·licitud de plaça fora del procés de preinscripció cliqueu AQUÍ