Setmana de la Salut 2024

Com ja sabeu, des de l’Ajuntament de Vilassar de Mar cada any es promocionen activitats saludables durant la Setmana de la Salut. Des de les escoles també donem suport aquesta iniciativa programant activitats amb la mateixa finalitat.
Enguany, la XI Setmana de la Salut ha estat del 2 al 12 d’abril i a l’escola Pérez Sala hem realitzat activitats de molts tipus i per tots els gustos:

A l’etapa d’infantil hem fet Ioga, la Conchi García ens ha vingut a explicar alguns dels seus contes sobre alimentació saludable, hem fet tastets i liquats de fruites, entre altres activitats.

A 1r, 2n i 3r de primària la Txell Tarruella ens ha parlat d’alimentació saludable, de l’aparell circulatori i hem fet un taller de postura corporal.

A 4t, 5è i 6è hem fet, entre altres activitats, un taller de descobriment genital, el taller sobre el bon ús de les pantalles, una activitat de Korfbal i una caminada al Castell de Burriach.

Tots els cursos han participat en diferents rutes saludables pel poble caminant o en bicicleta.

Tot el personal docent i el personal de l’escola ha fet una activitat de ioga a càrrec de l’Eulàlia Farell d’Estudi Ioga per cortesia de l’Ajuntament de Vilassar de Mar.
Aquí us deixem l’enllaç (podeu clicar la foto) per tal que pugueu gaudir d’algunes imatges de tota aquesta gran setmana.