2a sessió de l’Assemblea d’alumnat

Avui hem celebrat la segona sessió del curs de l’Assemblea d’alumnat de l’escola. En aquesta ocasió hem tractat tres qüestions principals: anàlisi de les respostes de l’enquesta sobre convivència a l’escola que ha fet l’alumnat de 1r a 6è, mesures per promoure el benestar a… Llegeix més»

La Mona a Infantil

Per acabar aquest segon trimestre, els nens i les nenes d’Educació Infantil de la nostra escola, aquest passat divendres van gaudir embossant  els ingredients necessaris per a fer la seva mona.

Primer de tot, havien d’agafar les instruccions on especificava l’ordre de tots els elements, per a després poder a fer el seu muntatge a casa.

Infantil 4

Benvolgudes famílies, després de molt d’esforç i treball, ha arribat el moment de descansar, però abans de marxar de vacances us volem tornar a mostrar algunes de les dinàmiques i activitats que els vostres fills i filles d’Infantil 4 anys, han portat a terme en aquestes darreres setmanes. Entre aquestes, podreu veure com han continuat treballant algunes obres d’en Paul Klee, han fet diversos experiments (infusió de Menta, han descobert el seu cognom amb farina, han pintat amb xocolata, etc.) També han jugat amb les taules de llum tot descobrint quins objectes deixen passar la llum (translúcids) i quins no (opacs), han jugat al dòmino, han continuat practicant els sons a través d’un bingo, etc.

Per altra banda, també veure algunes de les activitats freqüents a l’Etapa d’Educació Infantil, com és el grafisme fusionat amb la creativitat, la qual ens va endinsant en el món de l’escriptura.

Esperem que gaudiu molt!

Sortida Fundació Miró I5

Divendres 23 de febrer, el grup d’infantil 5 anys vam fer la sortida a Barcelona a la Fundació Miró amb motiu del projecte que estem treballant des de fa unes setmanes. Quan vam arribar a la Fundació, vam esmorzar al parc que hi ha tot just al costat. Tot seguit vam entrar a la Fundació. Aquesta visita els va servir per conèixer les obres que ja hem treballat a l’aula i poder-les veure en directe, però també conèixer de noves, així com poder comprovar tot el que hem anat aprenent sobre l’artista i la seva vida.

En sortir, vam agafar l’autocar i vam anar a dinar al parc de l’Escorxador i després vam anar a veure una de les escultures més boniques de l’artista, la dona i l’ocell.

Ho hem passat molt bé!

Sortida a l’hípica (Infantil 4 anys)

Benvolgudes famílies, ahir els nens i les nenes d’Infantil 4a anys van gaudir d’un dia a l’hípica. Allà vam portar a terme tot un seguit d’activitats relacionades amb els cavalls: ens van ensenyar a raspallar-los, a preparar-los-hi el seu dinar, a muntar i finalment ens van regalar una ferradura la qual vam poder decorar.

A part d’aprendre moltíssimes coses, ens ho vam passar pipa!

PROPOSTES D’HIVERN INFANTIL 4

Aquí us presentem en imatges algunes de les propostes, activitats i vivències que els infants d’Infantil 4 han experimentat al llarg d’aquestes primeres setmanes del 2n trimestre.
Hem fet propostes al voltant de l’hivern tant de llenguatge oral, vocabulari i matemàtiques com de plàstica i experimentació.… Llegeix més»