Raó de ser

La visió

La tasca compartida entre la família i l’escola i la confiança és fonamental en l’educació dels infants.

Les nenes i els nens són les i els protagonistes del fet educatiu.

El reconeixement de la diversitat, la coeducació i el foment de la igualtat entre les nenes i els nens i el foment del valor de la tolerància com a pràctica de respecte i convivència i d’escola inclusiva.

El foment del desenvolupament personal basat en l’autonomia personal, la responsabilitat, la solidaritat, la llibertat, la participació, el compromís individual i col·lectiu.

Una escola que ofereix un entorn de respecte i cura de les persones i vetlla per la cura de l’entorn i el medi ambient.

Amb un equip compromès, il·lusionat i en constant adaptació amb la responsabilitat compartida del treball en equip.

La missió

El desenvolupament de les competències a través del coneixement científic-experimental que permeti els infants assolir les capacitats per un món en constant canvi.

Un aprenentatge globalitzat que inclou totes les competències de manera transversal per a la construcció global del coneixement.

La conversa i l’escolta desenvolupen habilitats que permeten els infants el desenvolupament del pensament crític.

L’escola com a model de solidaritat i participació que fomenta la presa de compromisos en els infants.

L’infant com a protagonista del procés educatiu a través de l’autoregulació amb mecanismes de constant revisió i avaluació.

Una escola en que la innovació és el motor del canvi i en constant procés de transformació per assumir nous reptes.