Espai Famílies

Les famílies en la vida de l’escola hi estan representades de diferents maneres i són una de les peces clau del procés d’aprenentatge dels infants:

• Associació de Famílies de l’Alumnat (AFA): aporta valor afegit al centre per la seva estructura organitzada.
  • Delegats i delegades de classe: pares i/o mares que representen a la resta de famílies de cada curs. Són agents de col·laboració i de comunicació directa entre l’equip directiu i les famílies del curs que representa.
  • Activitats que el centre organitza per tal de compartir amb les famílies: Actes culturals, concerts i celebracions, Projectes d’aula, Jornades de portes obertes, Setmana de la ciència, entre d’altres.

Un bon rendiment està estretament lligat a la vinculació família-escola, per aquest motiu s’organitzen espais de comunicació en comú, acollida inicial, reunions i entrevistes.