Projecte científico experimental

A l’escola donem molta importància a l’aprenentatge a través del mètode científic. És per això que el projecte d’experimentació de l’escola sorgeix de la voluntat d’enriquir d’una manera pràctica i experimental els conceptes que es treballen a l’àrea de coneixement del medi. D’aquesta manera afavorim l’assoliment de les competències bàsiques d’aquesta àrea i, alhora, al fer experimentacions on es treballen també continguts d’altres àrees es fomenta també l’assoliment de les vuit competències al finalitzar l’etapa de primària.

Intentem sempre que les diferents experimentacions que duem a terme a l’escola puguin sorgir del nostre entorn més proper. És per això que utilitzem, com ara veureu, el nostre hort com a punt de partida d’algunes d’aquestes experimentacions perquè l’alumnat esdevingui partícip en tot moment de totes aquestes activitats.

Aquest projecte engloba:

• Les sessions d’experimentació al laboratori i a les aules.
  • El treball a l’hort.
  • Accions d’escola verda que sorgeixen fruit de les reunions de delegats i delegades verdes.