LES NENES I ELS NENS DE 4t VAM FER UNA CAMINADA PER VINYES I HORTS DE L’ENTORN RURAL DE RUBÍ

Aquesta setmana les nenes i els nens de 4t hem sortit de l’escola per fer una activitat matinal per a conèixer unes vinyes i horts que hi ha a la zona de Xercavins. Ha estat una visita guiada pel Jordi Muntan, el qual pertany a l’associació social i ambiental Rubí d’Arrel.
A més, hem gaudit de l’experiència de plantar un pomer en petits grups.
La veritat és que ha estat una sortida que ens ha permès gaudir i descobrir racons naturals i rurals que encara es conserven a la nostra ciutat.
L’alumnat de 4t (treball d’expressió escrita)

Fotos: 4t

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *