Les motxilles viatgeres

Des de la Biblioteca de l´Escola, juntament amb els tutors i les tutores d´Educació Infantil i Primària, preparem per a cada aula una MOTXILLA VIATGERA DE CONTES.
Durant una setmana, la bossa va a casa d’una nena o d’un nen de l’aula. Convidem a les famílies a compartir la lectura amb les seves filles i els seus fills.

activitats1

activitats2

Dins la maleta, afegim una llibreta perquè la família pugui valorar l´activitat, que ens digui com l´ha utilitzat, què els ha agradat més… o qualsevol suggeriment que ens vulgui fer.
L’objectiu d’aquesta activitat és apropar la lectura a l’ambient familiar perquè puguin compartir una estona, mirant i llegint contes, fomentant així el gust per llegir.
L’alumnat desenvoluparà l’hàbit de lectura si pot llegir al costat de persones que per a elles i ells són “importants”.
L’HÀBIT LECTOR ENTRA PER UNA PORTA ESPECIAL “DIFERENT” A LA DELS ALTRES HÀBITS

activitats3