Història

Som la primera escola pública de Rubí, inaugurada oficialment l’any 1965, sota el nom de “25 Años de Paz”, en terrenys dels horts de Cal Met Lleó. L’any 1978, amb la recuperació de la democràcia, va passar a dir-se Escola Pau Casals. La celebració dels 50 anys va permetre’ns enregistrar un documental sobre la nostra història:

Aquí podeu veure’n el tràiler:

I si voleu, el documental sencer:

Petjades, 50 anys educant

(1r Premi FAPAC) que us recomanem per conèixer-nos més a fons.

Fotos escola antigaescola_antiga

Estem situats al bell mig de la trama urbana històrica de Rubí: a pocs passos del Mercat, el Teatre La Sala, l’Ajuntament, l’eix comercial, etc. Això ens permet anar caminant a tot arreu i participar de la vida social i cultural de la nostra ciutat: sortim a cantar “les Llúcies” pels comerços del centre, participem a la rua de Carnaval.

Cliqueu el següent enllaç:

També formem part de la Xarxa de Camins Escolars de Rubí.

L’escola ha anat modificant-se físicament al llarg dels anys fins a adaptar-se a les necessitats d’un equipament del segle XXI. Gaudim d’uns espais grans, amb molta llum i d’uns patis amb sorra i arbres que ens permeten estar en contacte amb la natura.

Fotos escola nova historia2

historia3