Les biblioteques d’aula

Cada una de les aules de l’escola, des de P-3 fins a 6è, disposa d’una biblioteca d’aula.

Es tracta d’un espai delimitat a l’aula, format per un moble de biblioteca infantil i un racó de lectura dissenyat pel propi l‘alumnat amb l’ajut de la tutora o del tutor.

Aquest espai s’utilitza durant els 30 minuts de lectura diaris i en qualsevol moment que ho permetin els mestres.

Poden anar lliurement, triar un llibre i llegir allà mateix o a la taula de l’alumne.

Les biblioteques d’aula estan ben dotades de llibres de contes, àlbums il·lustrats, llibres de coneixement, revistes, còmics, etc.

Al voltant de la biblioteca d’aula es realitzen activitats diferents: lectura individual, recomanacions de lectura, lectura per part de l’adult, préstec de llibres, lectura per parelles, etc.

Per saber-ne més

Lectura