Qui som ?

L’Escola Pau Casals és una escola pública que acull les etapes d’Educació d’Infantil i Primària situada a Rubí (Vallès Occidental).

És una comunitat educativa formada per 439 infants, les respectives famílies, 42 professionals de l’educació. L’equip el formen 36  mestres, una TEI (tècnica educació infantil), una vetlladora, una educadora d’educació especial, una TIS (tècnica d’integració social), una conserge, una auxiliar administrativa.

Amb l’equip de monitoratge de l’espai migdia, l’equip de cuina, l’equip de neteja,  els/les monitors/es de les activitats extraescolars i la monitora de dansa formem una gran comunitat. Donem molta importància al benestar de totes elles.

Compartim un objectiu comú: que els infants aconsegueixin l’èxit acadèmic, emocional, personal i social i, sobretot, que siguin feliços.

1-Equip directiu

2-Equip d’educació infantil