L’ALUMNAT DE 4T DESCOBREIX L’OBRA DE L’ARTISTA CALEB CHARLAND

Dins del cicle “Descobrint a…” on l’alumnat de la nostra escola cada setmana coneix l’obra d’un artista contemporani; la primera setmana de febrer l’alumnat de 4t ha conegut l’obra del fotògraf Caleb Charland.

I és que aquest artista els ha encomanat les ganes d’experimentar amb la llum i així ho han fet al llarg de tot aquest mes. El joc els ha portat a intentar il·luminar el seu propi nom, a fer escultures amb cartolina i veure el resultat d’il·luminar-les… I l’experimentació ha continuat a casa: ja veureu quines composicions!

El treball parteix del diàleg on l’alumnat aprèn a donar arguments del que percep, aprèn a dialogar amb els companys fent ús precís del vocabulari,  obre la ment i treballa la creativitat.

I quan les ganes d’aprendre s’encomanen no hi ha qui els pari. Quins artistes!

Fotos: 4t