L’ESCOLA PARTICIPA AL BARCELONA PENSA: MARATÓ DE FILOSOFIA

El passat 15 de novembre alumnes de Primària de la nostra escola van participar a la segona trobada de Filoscoles a la Marató filosòfica “Barcelona Pensa”.Es va dur a terme a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.
Convidats pel GRupIref vam realitzar una sessió filosòfica amb alumnes d’altres escoles d’arreu de Catalunya. D’acord amb el nostre projecte de Filosofia 3/18 es va fer un treball sobre un curtmetratge proposat a cada cicle. El cinema ens ajuda a desenvolupar les habilitats de pensament.
Van fer grans aprenentatges compartint habilitats amb iguals i ens van donar tota una lliçó de tolerància, respecte i compromís.
Us deixem el vídeo que va elaborar la televisió Catakrac de BTV i unes boniques fotos.

Fotos: Projecte Magnet