LES NENES I ELS NENS DE 4t FAN EL TALLER DE DOL “ARA SÍ QUE SÉ!”

L’alumnat de 4t de la nostra escola ha participat aquesta setmana al taller de dol “Ara sí que sé!” que proposa l’Hospital General de Catalunya i que ofereix l’Ajuntament de Rubí com a activitat a realitzar als centres escolars de la nostra població.

L’objectiu de l’activitat és sensibilitzar l’alumnat a través d’un taller participatiu i molt respectuós amb les emocions dels nens i les nenes, sobre les pròpies pèrdues o sobre etapes d’adversitat en la vida d’un infant com pot ser la separació dels seus pares.
Aquest taller el porta a terme la Xusa Serra, que té com a prioritat ajudar a l’alumnat a descobrir les seves emocions donant confiança a partir del diàleg i la reflexió.
Durant la sessió s’evidencien situacions emocionals no resoltes, que seria un dels objectius d’aquesta interessant i recomanable proposta educativa.

Fotos: 4t